Problemer

I en sådan situation, ville en undervisningsmetode, der er en løbende dannelse tilpasset til de skiftende behov i virksomhederne være illusorisk; Desuden bestræbelser på at håndtere alle oplysninger inden for en organisation som back-up data ville være urealistisk. Ofte, er høring af medarbejdere normalt ikke-eksisterende, også. Derfor kan det sikkert konkluderes at den forskning resultat, som siger, at kunders loyalitet er direkte proportional med medarbejdernes motivation er sandt.

Løsning

Pædagogisk metode har dybt udviklet sig i løbet af de sidste ti år. Virtuelle klasseværelser er dukket op med langdistance uddannelse. Tættere til os, “coaching” er blevet en fælles praksis. Begge disse metoder kan gøre brug af web conferencing teknologi. Af konstant optagelse oplæring møder samt møderne, kan oplysninger blive gjort bredt tilgængelige for alle. Normalt, disse vedrører bedre praksis eller strategiske visioner, der kan deles. Også, afstemninger og afstemninger under en web-konference, forvaltningen får at vide, at personalet udtalelser, som de aktivt kan belaste.

Resultater

Først og fremmest, forkorter optimering af uddannelse til at integrere nyansatte den tid for dem til fuldt ud at udvikle deres kapacitet og til at fungere bedre. Profit mål opfyldes hurtigere som omkostninger få reduceret, så godt. Derudover forbedrer organisationens effektivitet i udviklingen af udveksling og deling af bedste praksis, også. Dette har en betydelig indvirkning på overskud. Jo højere den enkelte motivationer pyramide, jo flere mennesker vil føle behov for at tilhøre, være værdsat og udrette noget. Kort sagt, er nøglen bidirectionality.